Operation Hotdog

Operation Hotdog
Jeg syntes det kunne være meget sjovt at eksperimentere lidt med hotdogs, so here goes.

For ikke at forandre for mange ting, så har jeg gjort min hotdog meget simpel. Dvs. Der er ikke andet end brød, pølse, bløde løg og syltede agurker. Så det eneste jeg ændre er sovsen / smørelsen / kald det hvad du vil.

Den med BBQ sovs:
Jeg syntes denne blev meget sød, så i min BBQ sovs skal der snap så meget brun farin i, og noget mere chili (bare lige så det bider, IKKE brænder), og så skal den være mere flydende, da den var alt for tyk.

Gør den bedre? måske skulle man også undlade de bløde løg, og så komme nogle rå løg på (de bløde kan være med til at gøre det mere sødt).


Den med Majo:
Øøøh, ja… jeg syntes jeg kom meget i, men syntes overhoved ikke at kunne smage det, og har en fornemmelse af, at det ikke hjælper at komme mere i, med mindre man er på fedekur.

Gør den bedre? Fjern majoen.


Den søde, syre sjove:
Sennep i bunden, pølse, sweet chili sauce, bløde læg (det der var tilbage) og syltede agurker.
Mm, den var nam nam. Den havde det som BBQ sovsen manglede, den var nemlig lige tilpas sød, så her kan man sagtens have bløde løg til.

Gør den bedre? Kom chili saucen ned i brødet, da det er ret flydende, og så kan brødet suge det, i stedet for det lander på tallerknen. Manglede måske nogle ristede løg også.

<- BBQ sovs - Majo - Sennep & sweet chili sauce ->


Velbekomme!
To be continue

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nytårs raclette med 3 slags marineret kød

Dybt undervurderet Rødkålssalat med appelsin

Pimp din kartoffelmos med kål