Søndag morgen

Søndags morgenmad :-)
Æg, Bacon, Vafler og mango sorbet

Denne gang kommer der ikke nogen opskrifter ind, da jeg ikke er helt tilfreds med udkommet endnu. Men  der lover virkelig godt.

Æg og bacon, hmmmm, ja sådan skulle enhver søndag morgen, men jeg havde lyst til lyst mere end bare æg og bacon. Jeg viste jeg havde noget mangosorbet, fra nogle weekender siden, som stadig smagte frisk og dejligt, så det kunne jeg godt have til. Men hvad skulle jeg dog have til den sorbet? tænke tænke, joh, vafler. Og jeg havde da lige noget citronskrald jeg kunne bruge til vaflerne, så de lige fik et ekstra pift.
Hmm, det kan klart anbefales, selvom det lyder meget mærkeligt med æg, bacon, is og vafler. Men man skal bare sørge for et skylle ned med noget kaffe ind i mellem, så går det nok ;-)



Velbekomme!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nytårs raclette med 3 slags marineret kød

Dybt undervurderet Rødkålssalat med appelsin

Pimp din kartoffelmos med kål