Velkommen til


Hejsa alle sammen og velkommen til min lille blog :-D


Jeg vil lige starte lidt ud med at introducere mig selv.
Jeg er en ung frisk fyr (hvor ung er ung? - Kæft) , der har en stor interesse inden for madlavning. Jeg er ikke uddannet kok eller noget i den stil, så derfor skriver jeg ikke opskrifter, men en guide til hvordan jeg gør det.
Jeg er pt. bosat i Århus, og om et halvt års tid går turen til København, så jeg kan få mig endnu en af de der uddannelser ( Ja, det skulle være så moderne).

Hvorfor laver jeg denne blog?
Jo, jeg er glad for madlavning, og syntes efterhånden at det er synd for min kære Facebook familie, at de skal kigge på alle de billeder jeg ligger ud engang i mellem. Så derfor tænkte jeg, at det kunne være jeg skulle begynde at ligge dem ud, til andre med samme interesse som mig, eller bare folk der mangler lidt inspiration til madlavningen.

REGLER! (Seriøst ? - yeap!)

1. No hate! just love <3 - Hvis du ikke kan lide hvad jeg laver, så gider jeg ikke høre på det.
2. INGEN skal dele links, billeder osv. med mindre de har spurgt om lov først. (ellers lukker jeg for kommentarer)
3. Hold en behagelig tone, kommer der en lille debat er det fint, så længe i taler pænt til hinanden!


Endnu engang Velkommen til, og håber det bliver godt og hyggeligt :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nytårs raclette med 3 slags marineret kød

Dybt undervurderet Rødkålssalat med appelsin

Pimp din kartoffelmos med kål