For meget at lave, og for lidt tid resultere desværre i at her er lidt stille.

Stilhed på bloggen.

Den opmærksomme læser (tak mor), vil have opdaget at der længe har været stilhed her på bloggen. Dette skyldes flere ting, arbejde, studie, øl2 . Der er såmænd nok ting at give sig til, men jeg får da stadig lavet mad, og noget af det endda spændende synes jeg selv. Men jeg får bare aldrig taget mig sammen til at sætte mig ned og skrive opskrifter ind, jeg er nok mere til at lave maden og så snappe et billede, mere end jeg er til at sætte mig ned bagefter og bruge op til 20-30 minutter på at skrive en opskrift ind sammen med en god forklaring. For noget af det der er vigtigt for mig, er at der følger en god forklaring med til mine opskrifter. Og også gerne på den måde at man kan gå ind og se ingrediens listen og så bare lave retten ud fra den, så på den måde behøver man ikke følge min forklaring.

Jeg kan jo stadig godt lide at lave mad, og dele mine oplevelser og gode tiltag med jer andre. Men jeg har bare ikke rigtig lysten lige for tiden til at blogge så meget om det selv, derfor har jeg nu alliereret mig med en kammerat der lige har startet en ny side op, hvor der kommer en masse forskellige opskrifter ind løbende. Vi er et par gutter der knipser billeder og laver maden, og så giver vi opskriften videre til ham der gider skrive den ind, og så kommer det ind på siden. Den hedder for resten http://www.nordsmag.dk hvis du skulle have lyst til at kigge forbi. Det er ikke noget fancy, det er en slags opskrifts samling med alle de forskellige retter vi nu engang finder på at lave.

Det var lige lidt livstegn fra mig, jeg håber i fortsat vil læse med her og ovre på den nye side. For en ting er sikkert, og det er at jeg stadig er sulten og madglad.

I slipper dog ikke helt for mig her, da jeg nok stadig skal skrive en enkelt opskrift ind en gang i mellem, når jeg lige finder tid til det, eller ikke har lyst til at ligge inde med en fantastisk opskrift alene :-)



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nytårs raclette med 3 slags marineret kød

Dybt undervurderet Rødkålssalat med appelsin

Pimp din kartoffelmos med kål