Så er jeg tilbage igen :-)

Hejsa alle sammen, så er jeg tilbage igen...

jeg er ked af at jeg ikke har været aktiv i en del tid, men det har noget at gøre med at jeg er flyttet til københavn, og der er været nogle problemer, som der altid er når man flytte ind, fx. havde vi ikke noget komfur, så det skulle jeg lige vente på kom ;-)

Men så lang tid tager det jo heller ikke, meeeen, så var man lidt på ferie hjemme ved de gamle, og så var der lige det ene og det andet jeg også lige skulle, og så besluttede jeg bare lige at holde en lille pause... men jeg har da fået taget lidt billeder, så jeg har noget ar skrive om ;-)

Vi skrives ved derude :-)

p.s jeg regner med den første opskrift kommer ud engang i morgen :-) da jeg har en del billeder jeg lige skal have sorteret i, og redigeret inden jeg smider dem med ind, og så skal hukommelsen også lige friskes op, da det nok ikke er alle retter, jeg kan huske mængden osv. på :-)

Kommentarer

  1. Endelig! Det har været ventet med længsel, så ser frem til hvad du kan finde på derovre i det københavnske :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nytårs raclette med 3 slags marineret kød

Dybt undervurderet Rødkålssalat med appelsin

Pimp din kartoffelmos med kål